Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een extra powerline gewoon toevoegen?

Hallo

Ik heb al reeds een powerline in de router zitten en 1 in de kamer, graag had ik nu nog een derde powerline in een andere kamer gestoken? Maar moet ik daarvoor nog een vierde powerline in de router steken, dus heb ik dan 4 stuks nodig?

Moeten ze dan ook het zelfde merk en model zijn?

Dank

7 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zelf heb ik een setje van het merk Devolo, type 500. Het is een set van 3 stuks in de doos, maar zolang je hetzelfde merk en type gebruikt verwacht ik dat het gewoon werkt. Devolo heeft trouwens ook een 'Cockpit tool' waarmee je alle powerline adapters kunt zien, een naam kan geven en de snelheid bekijken.

Het staat in de handleiding maar ik zeg het er toch altijd even bij, belangrijk bij Powerline adapters is dat ze altijd rechtstreeks in een stopcontact zitten. Bij voorkeur niet in een stekkerblok en ze werken het beste wanneer ze op dezelfde aardlekgroep binnen de woning zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding