Ik heb een proefabonnement lopen bij office 365 Hoe kan ik opzeggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Het beste antwoord

Stop abonnement per eerstvolgende mogelijkheid.

Dit moet voldoende zijn, een reden hoef je niet op te geven. Als een proefabonnement bent aangegaan per mail, dan kan je er ook per mail van af, was het per brief, dan kan het zijn dat je nu ook een briefje moet sturen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niets doen. Stop na 6 weken vanzelf. Neem Google docs. Is veel beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hun bellen en zeggen ik wil mijn contract opzeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een proef abonnement is kun je gewoon wachten of deinstalleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u zich wilt afmelden bij Office 365, klikt u rechtsboven in het Office 365 portal op Afmelden, onder uw weergavenaam.