Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik de antwoorden op internet?

wij moeten op school met aardrijkskunde nakijken maar ik was te laat dus zi de leraar dat ik pech had en het maar op internet moest zoeken. weten jullie dus waar je van aardrijkskunde de antwoorden kan vinden?
het boek heey de geo
niveau is havo/vwo 1
hoofdstuk 4 of alleen 4.3

Toegevoegd na 2 minuten:
heey=heet
zi=zei

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
43.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik wil echt nakijken, want de leraar zou de schriften controleren! :S meestal maak ik het namelijk gewoon! ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan altijd naar scholieren.com gaan en kijken of ze het daar hebben. En een andere site; fuckhuiswerk.nl is er ook.
Alleen bij beide sites heb je kans dat ze er (nog) niet opgezet zijn door een ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

die antwoordenlijst is vast niet op internet te vinden. je zult de vragen dus stuk voor stuk moeten opzoeken via google. duurt even, maar is niet onmogelijk.

je kunt natuurlijk ook even bij een klasgenootje langsgaan, die niet te laat was en wel de antwoorden heeft.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik hoop dat ik de goede heb gevonden.

boek Geo van Thieme Meulenhoff

http://www.woordjesleren.nl/chapters.php?book=229&description=De+Geo

Toegevoegd na 1 minuut:
en waarschijnlijk (hoop ik) is dit het hoofdstuk die je bedoelt

http://www.woordjesleren.nl/questions.php?chapter=48327
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je GEO aardrijkscunde antwoorden intypt dat krijg je veel verschillende sites
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding