waar vind ik de antwoorden op internet?

wij moeten op school met aardrijkskunde nakijken maar ik was te laat dus zi de leraar dat ik pech had en het maar op internet moest zoeken. weten jullie dus waar je van aardrijkskunde de antwoorden kan vinden?
het boek heey de geo
niveau is havo/vwo 1
hoofdstuk 4 of alleen 4.3

Toegevoegd na 2 minuten:
heey=heet
zi=zei

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
43.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik wil echt nakijken, want de leraar zou de schriften controleren! :S meestal maak ik het namelijk gewoon! ;)

Het beste antwoord

Je kan altijd naar scholieren.com gaan en kijken of ze het daar hebben. En een andere site; fuckhuiswerk.nl is er ook.
Alleen bij beide sites heb je kans dat ze er (nog) niet opgezet zijn door een ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

die antwoordenlijst is vast niet op internet te vinden. je zult de vragen dus stuk voor stuk moeten opzoeken via google. duurt even, maar is niet onmogelijk.

je kunt natuurlijk ook even bij een klasgenootje langsgaan, die niet te laat was en wel de antwoorden heeft.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik hoop dat ik de goede heb gevonden.

boek Geo van Thieme Meulenhoff

http://www.woordjesleren.nl/chapters.php?book=229&description=De+Geo

Toegevoegd na 1 minuut:
en waarschijnlijk (hoop ik) is dit het hoofdstuk die je bedoelt

http://www.woordjesleren.nl/questions.php?chapter=48327
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je GEO aardrijkscunde antwoorden intypt dat krijg je veel verschillende sites