uiteraard kan dat en kan heel lucratief zijn. Het mooiste is wanneer je zelf een domeinnaam welke nog vrij is, registreert en die doorverkoopt. registreren kost een paar euro, doorverkopen kan honderden, zoniet duizenden euros opleveren.

Wat ook goed werkt is wanneer je alleen een domeinnaam koopt, je er een website, forum of webshop op zet en dat dan doorverkoopt. Dit heeft dan direct meerwaarde tov alleen de domeinnaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn een aantal sites waar dat kan en misschien heb ik wel interrese welke zijn het ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan inderdaad op SEDO. Maar het kan ook op de forums Sitedeals en TBforum (zie onder).

Kijk sowieso eens naar de reeds aangeboden domeinnamen daar om een beetje de vraagprijs te kunnen vaststellen. Misschien verwacht je té veel of juist schat je de waarde juist te laag.

Toegevoegd na 47 seconden:
[excuses, te vaak "juist" gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er van af wilt, houd je op met betalen, dan ben je ze vanzelf kwijt.
Als je bedoelt dat je dik wilt verdienen: dat gaat allemaal niet zo van een leien dakje. Zelfs mooie domeinnamen heeft men toch vaak maar weinig voor over.
marktplaats.nl zou je een kunnen proberen.