is vpn4all betrouwbaar?

ik heb de site www.vpn4all.com als aanrader gekregen van een kennis van mij... maar ja ik vertrouw het niet helemaal.
wat denken jullie?

Toegevoegd na 12 minuten:
ik zoek namelijk precies zoiets...
wat kan men beter aanraden als dit niet betrouwbaar is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Ik kijk vaak naar hoe lang zo'n zaakje bestaat, en google op negatieve ervaringen van zo'n tent.

Maar als ze lang bestaan kan je ervanuit gaan dat ze betrouwbaar moeten zijn, want vanaf het moment dat het uitkomt dat het niet zo is, raken ze al hun klanten kwijt en hun toekomst.

Dat had dan allang uit moeten komen en bestaat het bedrijfe dus niet meer.

Maar waarom wil je dit programma?

Als het is om anoniem te surfen gebruik dan tor browser.

Dat is een omgebouwde safari browser waar je elke keer dat je em opstart een ander ip adres krijgt, en dus anoniem kan surfen.

En mooier nog, het is helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geweldig! Dit zoek ik dus!
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik denk wel dat het betrouwbaar is omdat het een copyright heeft