Kan je in Hotmail een mail naar meerdere mensen sturen, zonder dat de ontvangers zien naar wie jij deze allemaal hebt verstuurd?

Normaal gesproken ziet de ontvanger naar wie de mail allemaal gestuurd is. Maar kan je de ontvangers ook voor de ontvanger afschermen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Het beste antwoord

Bij hotmail is dat tegenwoordig geen standaardveld.
Daarvoor moet je rechtbovenin nadat je nieuw/doorsturen etc hebt aangeklikt BCC aanklikken. Dan ontstaat alsnog de ruimte daarvoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Helemaal goed. En ja, die B staat voor Blind. Let er wel op dat je in ieder geval IETS in To: zet. Sommige mailsystemen vinden het niet fijn als daar helemaal niets staat. Er zijn zelfs problemen geweest met systemen die alle Bcc-adressen *zichtbaar* maakten voor *alle* ontvangers wanneer het To: veld leeg was. Gebruik desnoods je eigen adres voor To: . Al was het maar voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wist ik dus weer niet :) Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Ja.

Je gebruikt het bcc veld. Background Cabon Copy. Die adressen worden niet aan de andere ontvangers getoont. Je kan bv in het 'aan' veld je eigen email adres zetten.

Toegevoegd na 10 minuten:
Met dank aan suzyQ: Blind Carbon Copy, niet background carbon copy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tuurlijk er is de bcc optie
zie de velden waarin je je normaal gesproken je geadresseerd invult er zijn nog 2 andere velden de cc
en de bcc
de cc is voor mail die voor iedereen leesbaar is
de bcc is voor mail die iedereen apart krijgt zonder het van elkaar te weten
capthavoc