Weet iemand toevallig wat Palringo is?

Hallo, ik heb een account op Palringo, maar ik zou graag willen weten wat het is en hoe het werkt. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Hier is een video waar het word uitgelegd hoe het werkt enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een chatprogramma, net als whatsapp en ping. Je kan mensen toevoegen en zo gratis berichten naar elkaar sturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
palringo is soort chat progamma waarmee je kan chatten op mobile pc en tablets je kan chat groepen maken en lid worden (joinen)