mijn facebook account is ineens geblokkeerd, hoe kan dit en wat moet ik eraan doen?

Ik krijg deze melding: woord opnieuw instellen

Je account is geblokkeerd.

Ik heb zelf niks gedaan of gewijzigd.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik krijg het niet als email, maar gewoon als ik wil inloggen op de site. Wachtwoord opnieuw instellen e.d. Lukt ook niet dan krijg ik weer de melding dat de account geblokkeerd is.

Kimath
13 jaar geleden
krijg je dit in je email, of als je probeert in te loggen?
als het in je email staat, niet op reageren, kan nep zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg het als ik wil inloggen

Antwoorden (3)

Je moet je wachtwoord opnieuw instellen. Misschien heeft iemand getracht je account te hacken.

LET OP: ALLEEN als je dit ziet bij het inloggen er op ingaan. Als het een emailtje is: Negeren en gewoon op facebook proberen in te loggen.

Toegevoegd na 18 minuten:
Bij de leden pagina's wordt deze link gegeven voor geblokkeerde accounts: http://www.facebook.com/help/?page=1048
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter boycot je facebook en elke andere vorm van 'social media'. Check youtube of google: last call for freedom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien ben je gehackt maak anders gewoon een nieuwe aan!