Probleem met internet!

Als ik internet opstart doet ie het gewoon normaal, maar als ik dan een scherm sluit dan krijg ik dit bericht: Internet Explorer werkt niet meer. Er wordt gezocht naar een oplossing. Als ik die melding dan sluit krijg ik rechts onder een scherm en daar staat iets over Preventie Gegevens Uitvoering. Ik heb dat hele stuk al gelezen, maar het probleem is niet weg. Ik heb dit probleem sinds een paar dagen en het is héél irritant, want elke keer als ik internet weer opstart dan wordt er gevraagd of ik naar de meest recent bezochte pagina wil of niet. En als ik meerdere schermen open heb waarvan ik er eentje sluit, dan sluit de rest ook meteen. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Microsoft een Fix It laten uitvoeren en wel op de volgende website.

http://support.microsoft.com/GP/PC_IE_EnvAutoDetectFailOSIE

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

verwijder internet explorer en download google chrome, sneller, beter en overzichtelijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Het is zeer lastig om Internet Explorer te verwijderen, en dit word ook afgeraden, omdat het sterk met het besturingssysteem is verweven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan download je toch alleen gc en laat je ie erop zitten
Preventie van gegevensuitvoering (DEP): veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoorden op enkele veelgestelde vragen over Preventie van gegevensuitvoering (DEP).
Alles weergeven
Wat is DEP?

DEP is een beveiligingsonderdeel dat computerschade als gevolg van virussen en andere aanvallen kan helpen voorkomen. Met DEP kunt u uw computer beter beveiligen door te controleren of programma's op veilige wijze gebruik maken van het systeemgeheugen. Als een programma probeert programmacode vanuit het geheugen op onjuiste wijze uit te voeren, wordt het betreffende programma door DEP gesloten.
U kunt Systeem als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Systeem.

Klik op Geavanceerde systeeminstellingen. Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Klik onder Prestaties op Instellingen.

Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP) en klik vervolgens op DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde.
Alles weergeven
DEP uitschakelen voor een afzonderlijk programma

Zorg dat het selectievakje van het programma waarvoor u DEP wilt inschakelen, ingeschakeld is en klik op OK.

Als het programma niet in de lijst voorkomt, klikt u op Toevoegen. Blader naar de map Program Files, zoek het uitvoerbare bestand voor het programma (te herkennen aan de bestandsextensie .EXE) ( In jouw geval dus internet explorer.exe) en klik op Openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit probleem kan veroorzaakt worden door invoegtoepassingen die het afsluiten van Internet Explorer verhinderen/vertragen. Om dit te controleren kunt u Internet Explorer starten zonder invoegtoepassingen.

Als u Internet Explorer wilt starten in de modus Zonder invoegtoepassingen, klikt u op Start, vervolgens wijst u achtereenvolgens Alle programma's, Bureau-accessoires en Systeemwerkset aan en ten slotte klikt u op Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen). U kunt dan willekeurig een aantal pagina's bezoeken en daarna proberen de browser te sluiten.

Wordt Internet Explorer nu wel correct afgesloten, dan wil ik u aanraden om de instellingen van Internet Explorer te herstellen naar standaard waarden. Alle instellingen zullen dan teruggezet worden naar standaard waarden. Uw favorieten blijven wel gewoon intact. Meer informatie over het herstellen van de instellingen kunt u lezen op de volgende Microsoft website:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Nadat Internet Explorer hersteld is, kunt u de browser optimaliseren met de MATS tool voor Internet Explorer. De MATS tool is te downloaden vanaf de volgende link:

http://support.microsoft.com/mats/ie_performance_and_safety/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon firefox installeren XD