Als ik www.google.com intoets ga ik automatisch naar www.google.nl. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op www.google.com terecht kom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (5)

Onder de zoekbalk staan vier woorden:
Advertentieprogramma's - Bedrijfsoplossingen - Alles over Google - Google.com in English

Klik op Google.com in English en je zit op google.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is symptoombestrijding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is een letterlijk antwoord op : "Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op www.google.com terechtkom.
Het antwoord van Rotaluclac is uiteraard beter (hulde rota, +1), maar ik zie dit niet als symptoombestrijding.
Deze twee sites zijn hetzelfde. Misschien ligt het ook wel aan het feit dat je in Nederland woont, dat je automatisch op de nederlandse versie komt. Maar ze zijn precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, ze zijn helemaal niet hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn idd niet hetzelfde -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry! we dachten dit echt :o
Verander je bookmark/favoriet in

http://www.google.com/ncr

Toegevoegd na 4 minuten:
Die ncr staat overigens voor No Country Redirect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ncr staat overigens voor No Country Redirect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kende ik nog niet +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 kijk dat is nou een goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hulde
Zet bij Regional Settings je locatie op een ander land dan Netherlands, the.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat maakt niet uit. Allebei de tapbladen zijn namelijk het zelfde.
een jaar geleden