Voorheen kon je GoogleUpdater annuleren en rechtstreeks GoogleEarth.exe downloaden. Kan dat niet meer?

Voorheen kon je aangeven dat je een probleem had met 't zien van de downloadknop en dan kon je alsnog de standalone exe voorschoteld krijgen.

Je moet 't nu persé via de GoogleUpdater downloaden. Iets wat ik niet wil, want dat ding blijft hardnekkig op je PC als service draaien. Als je 'm uitschakelt, schakelt ie zichzelf later weer in zodra je Google software gebruikt.

De vraag is dus: is er nog een (oude?) directe link te vinden naar GoogleEarthSetup.exe o.i.d?
(Ik kom 'm niet vinden op earth.google.com).
Zo ja: wat is de URL?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Dit kan inderdaad. Dit is ook erg handig als de updater om wat voor reden dan ook niet werkt.

De url is http://dl.google.com/earth/client/current/GoogleEarthWin.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T werkt.
Thx!