Als ik op msn kom dan ben ik mijn avatar & tekst die in mijn naam staat kwijt.. hoe kan dit?

telkens als ik op msn ga ben ik ze kwijt en moet ik dat opnieuw instellen.

Toegevoegd na 9 minuten:
kan het een virus zijn? ik wordt er gek van!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik geef je de mogelijkheden voor xp en win7 aangezien ik niet weet welk besturings systeem je gebruikt.

1. Sluit Messenger volledig af.

Doe dit door met je rechtermuisknop te klikken op het Messengericoon in de systemtray en selecteer 'afsluiten'.
(Dus niet in het hoofdvenster onder het menu Bestand!)

Of ga naar Taakbeheer (of druk CTRL+ALT+DEL) en beëindig de volgende processen: msnmsgr.exe en wlcomm.exe.

2. Laat verborgen bestanden en mappen zien:

Windows XP:

Open je Windows Verkenner (of druk WIN+E)
Onder 'Extra', ga naar 'Mapopties'
Klik op het tabblad 'Weergave'
In de lijst met Geavanceerde Instellingen:
- schakel 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' uit
- schakel 'Extensies voor bekende bestandstypes verbergen' uit
- schakel 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' in
Klik op 'OK'

Windows Vista/7:

Open je Windows Verkenner (of druk WIN+E)
In het verschenen venster klik je op 'Organiseren'
Klik op 'Map' en zoek 'Opties'
In het optiemenu klik op het tabblad 'Weergave'
Schakel 'Verborgen bestanden en mappen weergeven' in
Klik op 'OK'

3. Verwijder de Contacts cache:

Open je Windows Verkenner (of druk WIN+E)
Lokaliseer de volgende map, gebaseerd op het besturingssysteem:
XP: C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft
Vista/7: C:\Users\\AppData\Local\Microsoft
Verwijder de gehele submap 'Windows Live Contacts'
Lokaliseer de volgende map, gebaseerd op het besturingssysteem:
XP: C:\Documents and Settings\\Contacts
Vista/7: C:\Users\\Contacts
Verwijder de gehele submap van de account waarmee je problemen hebt
Herstart je computer en controleer of je je nu weer kunt aanmelden en of die schermafbeelding-optie weer goed werkt.

Opmerking: Windows aanmeldnaam is de aanmeldnaam die je gebruikt om bij je Windows Besturingssysteem aan te melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit werkte! Bedankt!:D

Andere antwoorden (3)

Misschien niet goed geïnstalleerd.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of als je via iphone/ipod of ebuddy inlogt. Dan wordt je naam verandert automatisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je even kijken of je die afbeelding niet toevallig hebt verwijdert of ergens anders hebben neergezet. Aangezien je pc nog ''denkt'' dat ie in een bepaalde map staat. Mocht dat het niet zijn.. i really dunno dude.