Hoe haal ik dit rare poppetje over mijn hele scherm op hyves weg ??

wanneer ik op hyves zit krijg ik sinds vanavond over het hele scherm, bij info, krabbels, overzichten etc. een raar poppetje 100x naast elkaar... anderen zien dit niet op mijn profiel maar ik zie het wel... wat is er aan de hand en vooral hoe haal ik dit weg, want ik word hier helemaal gek van!!!! zie bijgevoegde foto!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat lijkt mij je achtergrond, misschien heeft iemand die veranders ?? Andere kunnen aangepaste thema uitzetten. Kijk even bij profiel aanpassen. Daar kun je achtergrond selecteren. Of boven je vrienden vakje standaard aanklikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Owww sh#tt... Dan zie ik niet wat je bedoeld :( sorry!!! Misschien opnieuw inloggen?? Of misschien is het een reclame, kan je niet ergens op een kruisje drukken???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pff das niet fijn:( hoop dat je nog een oplossend antwOord krijgt!!!