Heel Nederland en Frankrijk zijn door google Street Vieuw in kaart gebracht, waarom is er in belgië niks gedaan?

Heeft de regering daar geen toestemming voor gegeven of heeft dit heel andere redenen? Het kan natuurlijk zijn dat ze dat later gaan doen, maar waarom is er dan zo'n scherpe grens te zien tussen Nederland wel, België niet en dan Frankrijk weer helemaal wel, precíes tot de grens?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier de link van de officeel Google Help-webpagina. Hier krijg jij jouw vraag beantwoord: http://www.google.nl/support/?hl=nl Veel succes, Dirk1996 !

Antwoorden (3)

Google's wegen zijn ondoorgrondelijk. Ze hebben hun eigen stappenplan. Street View komt oktober a.s online.
AWM
13 jaar geleden
Overigens is Google Street View nog niet overal in Nederland te zien; voornamelijk in de grotere plaatsen, maar nog niet in kleine dorpjes of sommige wijken van grotere steden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kost enorm veel tijd, en in Belgie waren enkele steden tégen het in kaart brengen van hun gemeente,... wegens schending van privacy,... Maar dat was vooral onwetendheid van de mensen, want Google gaat alle herkenbare mensen, ... 'onherkenbaar maken. Toch is er nog angst voor privacy problemen.

Ook is Google Street View een enorm handig hulpmiddel voor criminelen. Die kunnen hun ontsnappingsroute perfect uitpluizen, is nu kinderspel geworden door Google Street View.

Dus door protest van de bevolking is het in Belgie op de lange baan geschoven. Wij durven tenminste onze mond opendoen, de andere landen durven dat niet in deze kwestie.