kent iemand en site waar je gratis frans kan leren

is voor school en wil ook graag snel en gratis frans leren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Www.wrts.nl
Www.woordjesleren.nl
Daar kan je woordjes invoeren en vervolgens laten overhoren.
Voor een taalcursus weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de onderstaande site kun je het ook gratis leren, ze sturen je ook via de mail zinnen en woordjes toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.wrts.nl er is ook een app van.. Hele fijne site . Bij ons op school raden ze het altijd aan omdat je ook de uitspraak kann leren en op spelende wijze kan overhoren. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in wrts. Ik weet niet precies welk boek je voor frans hebt maar meestal bestaat er ook een site bij met oa woordjes leren en gramatica training. ( bij voor engels heb ik allrigt, die heeft er een site bij met woorjes en gramaticatrainer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.woordjesleren.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het gratis programma Teach2000 kun je woordenlijsten downloaden voor elke taal die je wilt leren. Zo kun je ook diverse woordenlijsten downloaden waarmee je de Franse taal kunt leren.