Bij uploaden zet je iets van foto's vanaf je computer op het internet. En bij downloaden haal je iets van internet wat je op je eigen computer zet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste uitgelegt voor mij

Andere antwoorden (4)

Downloaden dan haal je het bestand naar jouw computer.
Uploaden dan deel je het weer met andere mensen die dat bestand weer downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vanaf jouw PC iets upload, stuur je bestanden vanaf jouw PC naar een andere PC.
En als je download, haal je bestanden op vanaf een andere PC naar jouw PC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij uploaden plaats je iets vanaf jouw computer op het internet en bij downloaden plaats je iets van het internet op jouw computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
downloaden is bv:liedjes op je ipod zetten
uploaden is bv:dat je een foto naar iemands anders computer stuurt