Genoeg MB voor blackberry?

heb een abonnement afgesloten bij vodafone voor bb curve 8520. Nu is mijn vraag er zit 250 mb op, is dat genoeg voor msn, twitter, hyves. Muziek gaat toch niet van mb af omdat dat op je mobiel zelf staat lijkt mij, Alleen kan ik een maand lang op twitter, hyves, msn en ping voor 250 mb? Graag informatie en uitleg! Groet Robin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Nee dat is weinig. Een BB, iPhone, Galaxy enz verbruiken veel data. Vooral sites zoals msn, twitter, hyves enz zijn groot verbruikers. Je moet niet raar opkijken als jij bijna
1 Gb nodig hebt.

Het alternatief is alleen je internet te gebruiken als je op wifi draait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat Sterrehemel zegt is niet (helemaal) waar, ik heb zelf galaxy S i9000 en heb altijd me internet aan en gebruik het redelijk veel. Per maand zit ik rond de 200 a 300MB, als ik jou was zou ik in app world (?) een applicatie zoeken voor je data (zoek naar Data tracker etc,)