welke gratis website ruimte met ftp toegang werkt het beste met iweb ? van mac

Ik gebruik een mac en Iweb vooral om de layouts
waar mobile me niet meer mee werkt
maar het merendeel van andere gratis websites werkt grotendeels met websitebuilders
is er nog ergens eente met gratis ruimte te krijgen met simpelweg
ftp toegang en verder niets?
de siet wordt niet erg interaktief ed
Het gaat gewoon om een test site
De vraag was al gesteld maar ik heb geen homepage van de provider (telfort)
bedoeling is uiteindelijk wel een domein/hosting te nemen
maar ik wil nu even zien hoe het er uit komt te zien en of alles werkt.

capthavoc
11 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Je kunt ook eventueel indien je je website alleen en puur wilt testen ook een lokale webserver opzetten/gebruiken.

aangezien je aangeeft dat je alles doet via mac, kun je onderstaande webserver software gebruiken (XAMPP).

Lees wel even goed de documentatie hoe je het precies moet gebruiken.

Groet,
djteam99
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Thnx dit heeft al flink geholpen !
om de site offline elk geval goed te kunnen bekijken
ik miste de text menu links
capthavoc
11 jaar geleden
het werkt goed genoeg bedankt