Op internet zie je vaak zo un kleine tm hoe doe je dat en ook eentje met een rondje en een r der in ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
10.8K

Antwoorden (4)

met html codes:

tm: ™
registered: ®
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In word kan je dat doen door (TM) en (R) in te typen. De letters worden dan omgezet.

Je kunt de tekst dan vervolgens op een webpagina plakken zoals ik hier doe:

® Registerd ™ Trademark

Ook kan je met HTML codes werken zoals Jelle heeft aangegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alt-169 = ®

Toegevoegd na 1 minuut:
Alt-0153 = ™

Toegevoegd na 4 minuten:
Alt-0169 = ©
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je computer heb je ook een onderdeel zitten met speciale tekens ga naar start : Bureau accessoires - Systeemwerkset - Specialetekens.
Als je dit onderdeel kopiëert naar je desktop of zoiets heb je het altijd bij de hand.
Daar staan zoveel tekens op die je misschien nog niet eens weet/wist.
Wat die andere personen zeggen hier op GV is ook goed maar ligt er volgens mij aan ook hoe je toetsenbord is ingesteld.

Het lijkt misschien ff omslachtig maar eenmaal gekopieerd te hebben op je desktop is het een fluitje van 1 cent.