Op welke website kan je een website maken net als panfu en moviestarplanet en oloko?

Ik wil zelf een website maken maar niet een gewone ik wil er een net als panfu en oloko en moviestarplanet en ik wil niet te lang zoeken naar een website waar je zoon site kan maken dus helpen jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je stelt je het maken van de sites die jij zegt, wel even veel te makkelijk voor.
Daar zijn allemaal custom dingen voor gemaakt, dingen die jij niet zo ergens kunt vinden.
Denk bijvoorbeeld aan flash onderdelen, scripts etc.

Echter zou je eens Joomla kunnen checken, met Joomla kun je redelijk eenvoudig sites in elkaar zetten echter zit je wel vast aan de aangeboden plugins en applications die je kunt downloaden, tenzij je zelf goed bent in het maken van dit soort plugins dan kun je het natuurlijk uitbreiden zo al je wilt.
Dreamweaver is ook een programma om sites in elkaar te zetten., echter vergt dit wat meer kennis.
Dan heb Xoops nog, heel eenvoudig te bedienen voor mensen die nog nooit een site in elkaar hebben gezet.

Er zijn nog wel meer programma's in omloop, zelfs websites om een site in elkaar te zetten, daar voor moet je maar eens googlen want het aanbod is groot van dat soort dingen

En niet te vergeten, je hebt een domain nodig en webspace om de site te hosten.