Hoe kom ik op YouTube bij de meest bekeken filmpjes (die rankschikking)!

En dan bedoel ik echt de meeste want ik zat net op een lijst met 100 miljoen als meeste terwijl Eminem - Im not afraid, er wel 218 miljoen heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (3)

Eerst klik je op bladeren rechtsboven in beeld. Vervolgens op meest bekeken of hoe het ook heet. Daarna vandaag veranderen in altijd. En dan onder in beeld de locatie veranderen van nederland naar wereldwijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iPhone (of iets in die richting) hebt en je gaat naar YouTube kun je linksonderin bij veelbekeken kijken. Dan kun je kiezen tussen deze dag, deze week of van altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze link klikken:
http://www.youtube.com/charts/videos_views?gl=US&t=a

:)