kan ik nederlands netflix kijken in het buitenland?

Toegevoegd na 2 minuten:
specifiek : Oosterijk

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Ja kan wel, als je ook de Nederlandse inhoud wilt terug zien zul je gebruik moeten maken van een VPN (Virtual Private Network). Via deze VPN maak je een verbinding met een server in Nederland waardoor Netflix zal registreren dat je vanuit Nederland inlogt. Zij zullen dan dus het Nederlandse aanbod tonen.

Ik ben zelf woonachtig in China en maak gebruik van ExpressVPN. Deze dienst kost $100 per jaar. Gezien ik er vanuit China all day every day gebruik van maak om The Great Chinese Firewall te omzeilen, heb ik de betaalde versie genomen. Echter zijn er zat gratis versies te vinden voor als je het sporadisch wilt gebruiken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan met je abonnement Netflix bekijken in de landen waar Netflix opereert, Oostenrijk hoort daar ook bij. Welke films je kan kijken is echter per land verschillend. Nederlandse (Nederlandstalige) films en series zullen daar niet tussen zitten.