Switch to new twitter op twitter

Er is steeds een balkje boven met "switch to new twitter" en daar klik ik op maar het wordt niet opgeslagen, ik moet elke keer opnieuw klikken hoe komt dat en hoe verander ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat raar. Maak je dagenlijks schoon?
De oude twitter is gelukkig nog bruikbaar tot een bepaalde tijd, dan denk ik dat je dan gewoon de nieuwe twitter blijft zien. Toegevoegd na 24 seconden:
Maak je dagenlijks je computer schoon bedoel ik haha

Antwoorden (1)

Geen idee hoe dit kan, ik heb daar ook last van dat die steeds terug springt.
Ik denk dat over een tijdje dit wel blijft staan, als de oude twitter helemaal vervangen is.