Ik zie nu steeds mijn tweets van twitter bij mijn WWW van hyves, hoe haal ik dat weg?

Ik heb een twitter account en een hyves account. Ik heb ooit een keer ingesteld dat je mijn tweets ziet bij mijn 'wie, wat, waar' van hyves. Nu wil ik dat niet meer, hoe haal ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In twitter zelf, kun je naar settings gaan. Dan tabblad connections, daar kun je de connectie ongedaan maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan kijken bij de instellingen van twitter of hyves, als je het niet weet kan je hyves of twitter downloaden.

Groetjes,
Kristina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar Hyves, dan naar Mijn menu daar met je muis overheen gaan, dan naar Mijn account. Daarna links in de menu staat Koppel content. En dan klik je op Twitter, hier staat alle informatie. :)