hoe kan ik meer gmail accounts aanmaken?

ik heb een gmail account die ik vaak gebruik. later had ik er nog 2 bijgemaakt elk voor een ander doeleinde (ene voor mijn youtube kanaal, andere voor facebook bijvoorbeeld). bij de laatste 2 hoefde ik om mijn gmail account te verifieren niet mijn telefoonnummer in te vullen zodat er een berichtje met mijn verificatiecode binnenkwam, maar nu komt dat ineens wel. dit wil ik niet doen, is er een manier om een nieuw gmail account aan te maken zonder dat te hoeven doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Antwoorden (2)

Je hoeft je telefoonnummer niet te registreren, als het goed is kan je gewoon ergens op verder klikken zonder je telefoonnummer in te vullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gebruik een andere browser