hoe kan ik meer gmail accounts aanmaken?

ik heb een gmail account die ik vaak gebruik. later had ik er nog 2 bijgemaakt elk voor een ander doeleinde (ene voor mijn youtube kanaal, andere voor facebook bijvoorbeeld). bij de laatste 2 hoefde ik om mijn gmail account te verifieren niet mijn telefoonnummer in te vullen zodat er een berichtje met mijn verificatiecode binnenkwam, maar nu komt dat ineens wel. dit wil ik niet doen, is er een manier om een nieuw gmail account aan te maken zonder dat te hoeven doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je een extra account aanmaakt binnen je bestaande account dan hoeft er niks geverifieerd te worden Toegevoegd na 3 minuten: Gmail toevoegen aan een bestaand Google-account 1.Ga naar mail.google.com. 2.Klik op Een account maken. 3.Klik boven aan het formulier op de link Als u al een Google-account heeft, dan kunt u zich hier aanmelden. U wordt doorgestuurd naar een registratiepagina. 4.Geef de gebruikersnaam en het wachtwoord van uw huidige Google-account op en meld u aan. Op de volgende pagina wordt een verkort registratieformulier voor Gmail weergegeven. 5.Selecteer een gebruikersnaam en beveiligingsvraag voor Gmail. Als u uw eigen vraag wilt maken,

Je hoeft je telefoonnummer niet te registreren, als het goed is kan je gewoon ergens op verder klikken zonder je telefoonnummer in te vullen.

gebruik een andere browser

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100