Hoeveel MB voor mobiel internet heb ik nodig? Zie uitleg.

Hallo,

Ik wil binnenkort graag een (internet) abonnement afsluiten, maar ik heb geen idee hoeveel MB ik nodig heb. Heb het ook nog niet uitgeprobeerd, want met mijn prepaid kaartje kost het €2,50 per MB en dat is nogal veel.. Ik zal met een internet abonnement voornamelijk op WhatsApp zitten, e-mail cheken en de navigatie (Google) gebruiken.. Maar, dan wel de hele dag door WhatsApp aan..

Toegevoegd na 16 minuten:
Trouwens, als je WhatsApp alleen aan hebt, en geen berichten binnenkrijgt, kost dat ook MB's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

dan,heb,je aan 1 gigabyte meer dan genoeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer deze calculator eens, het liest dan naar boven afronden zodat je zeker goed zit !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de navigatie verscheelt het heel erg, als je locatie service ook aan zet tikt dit hard aan, maar ik denk dat 1 terabyte als hier boven genoemd is zwaar is overdreven.
Ik denk dat jij al aan 200 tot 300 mb genoeg hebt.
Als je nou ook nog is heel veel youtube filmpjes zou bekijken dan mag je misschien het wel omhoog sleutelen naar de 500mb maar je email checken en whats app is heel erg weinig MB.