Hoe zorg ik ervoor dat als ik een mail stuur via een invulformulier deze vanuit ons eigen mailadres worden verstuurd?

Als ik op internet een mail stuur via een formulier op een site verstuurt hij deze nog steeds vanaf het adres van degene van wie de pc in eerste instantie is geweest.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Even naar het standaard mail programma gaan en hier naar de e-mailopties gaan. En het emailadress verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een formulier op een webpagina kan niet weten wie je bent, laat staan je emailadres kennen.

Tenzij:

- Er sprake is van (bijv.) een in te vullen klantnr oid , waardoor de webserver de klantgegevens erbij kan zoeken, waaronder het emailadres.

- Bij herhaald bezoek aan hetzelfde formulier informatie uit "cookies" wordt opgehaald.

- De vorige eigenaar van de PC tevens de eigenaar van de website is waarop het formulier wordt verwerkt (dan kan zijn emailadres "hardcoded" in het serverscript staan).