Wat is een goede online alternatief voor Skype en MSN?

Ik wil met iemand chatten die geen Skype en MSN heeft, en die ook niet wil downloaden. Wat is een goed online alternatief?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt ook chatten op Facebook.

Je zou ICQ kunnen proberen. ICQ - Wikipedia

je kunt hyves aanmaken, want dat hoeft je niet te downloaden

Via deze link kan hij/zij ook msn-en met je zonder deze te hoeven downloaden. Gewoon met haar/zijn eigen hotmail account inloggen en chatten. Zonodig even een hotmail account aanmaken, maar dan hoeven ze niets te downloaden of te installeren. http://www.mastamessenger.com/

Ik gebruik daarvoor www.meebo.com Op die site kun je al je accounts (msn, yahoo, icq enz... alleen skype nog niet geloof is) in 1 meebo account doen en tegelijk aan hebben staan, maar je kunt ook zonder meebo account direct op een (bijv. Msn) account inloggen, zonder downloads. Als je een meebo account aanmaakt, kun je ook nog chatlogs bewaren en van overal op de wereld benaderen en teruglezen.

Bronnen:
http://www.meebo.com

Met een gratis Gmail account kan dat allemaal ook. En je hoeft er niets voor te downloaden.

Met Google talk kan het ook.

via ebuddy kan je chatten even een account aan maken en klaar en je hoeft er niks voor te downloaden www.ebuddy.com en dan de sit onder vavorieten zetten en klaar erg simpel werkt het allemaal

Chathier.tk Een vriend van me heeft het gemaakt. Simpel en handig! Je hoeft nix aan te maken, alleen een nickname bedenken en je bent binnen! Ondersteund smileys en plaatjes van internet. Een nadeel.. Er kunnen maar tien mensen in de chatbox

Bronnen:
www.chathier.tk

probeer oovoo eens handige is je kan ook je skype contacten toevoegen

Bronnen:
www.oovoo.com

probeer orkut.nl eens .

Je kunt ook via hyves chatten en habbo en via een chatbox kan het ook

Hyves, FaceBook, Twitter, al die social network troep :P

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100