Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op Twitter ga kan ik iemand niet follown hoe komt dat?

Waarom kan ik niet meer followen dan 2001 ? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
348

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In principe kan je op Twitter tot 2000 mensen vrij volgen. Daarna gaat het op ratio. Je zult moeten wachten tot genoeg mensen jóu volgen. Daarna kan jij pas weer mensen gaan volgen.
Dit is gedaan om "aggressive following" tegen te gaan. Dat is het volgen van een willekeurige persoon, alleen om aandacht voor jezelf/je bedrijf te krijgen.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Elk Twitter account heeft een limiet van 2000. Als je hier over heen gaat, dan geeft Twitter een error bericht aan. Dit zorgt ervoor dat het systeem soepel en goed blijft lopen. Voor meer informatie, zie bron.

Toegevoegd na 44 seconden:
Whoops, Bamibal was me net voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je meer dan 2000 mensen volgt :O. maar zoals hierboven is uitgelegd is dat gewoon een limiet van twitter. totdat je zelf zoveel volgers hebt. weet niet precies het aantal maar dat zie je wel vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En terecht die limiet, je hebt soms followers in je lijst dat je denkt. 'is dit nu weer voor onzin'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het kan!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding