Als ik op Twitter ga kan ik iemand niet follown hoe komt dat?

Waarom kan ik niet meer followen dan 2001 ? :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

In principe kan je op Twitter tot 2000 mensen vrij volgen. Daarna gaat het op ratio. Je zult moeten wachten tot genoeg mensen jóu volgen. Daarna kan jij pas weer mensen gaan volgen.
Dit is gedaan om "aggressive following" tegen te gaan. Dat is het volgen van een willekeurige persoon, alleen om aandacht voor jezelf/je bedrijf te krijgen.
bamibal
12 jaar geleden
Elk Twitter account heeft een limiet van 2000. Als je hier over heen gaat, dan geeft Twitter een error bericht aan. Dit zorgt ervoor dat het systeem soepel en goed blijft lopen. Voor meer informatie, zie bron.

Toegevoegd na 44 seconden:
Whoops, Bamibal was me net voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je meer dan 2000 mensen volgt :O. maar zoals hierboven is uitgelegd is dat gewoon een limiet van twitter. totdat je zelf zoveel volgers hebt. weet niet precies het aantal maar dat zie je wel vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En terecht die limiet, je hebt soms followers in je lijst dat je denkt. 'is dit nu weer voor onzin'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het kan!