Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ga straks me samsung galaxy plus ophalen met 500 mb is dat genoeg als ik veel gebruik maak van hyves en twitter??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
522

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Zolang het over Hyves en Twitter gaat zul je voldoende hebben, maar pas op met youTube, want dat kost je wel veel data!

Een gemiddelde gebruiker heeft ongeveer 200 MB nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel genoeg volgens mij. Maar houdt er rekening mee dat als je een nieuw toestel hebt, dat je de eerste maand veel meer verbruikt dan dat je normaal doet. Je zult op zoek gaan naar apps en voordat alles helemaal gesetteld is, ben je wel een paar MB's verder. Na die maand zal je verbruik drastisch omlaag gaan.
Wees voorzichtig met downloaden van hele grote apps, spelen van filmpjes zoals op youtube en met bellen over IP (VoiP). Dat zijn pas echte grootverbruikers.
Maar gewoon internetten, emailen is niets speciaals en daarvoor is 500MB zelfs wat veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: thuis lekker apps downloaden en testen (Wi-Fi) en onderweg gebruik er van maken(3G).
Ik heb nog niet genoeg aan 1 GB hoor! En ik zit er al redelijk weinig op omdat ik mijn iPod Touch meer gebruik..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer ook gebruik te maken van wifi, scheelt een hoop! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500 MB is redelijk genoeg voor Hyves en Twitter. Pas alleen op dat je niet elke dag een 6 MB foto upload naar Twitter en Hyves want upload gaat ook van je 500 MB af.

Tip: Stel je Galaxy zo in, dat je thuis altijd gebruik maakt van Wi-Fi, en buiten pas van internet via je provider. Dit kan al een hoop schelen omdat mensen vaak ook thuis zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding