Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom werkt mijn internet na 2 minuten niet meer?

Als ik de pc opstart is er geen probleem en bij google ook niet maar een andere site openen doet hij alleen als ik hele tijd reload. Daarna doet hij het wel en als ik een site zoals facebook open dan kan ik geen foto's zien. Hoe kan ik dit weg krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
834
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt bijna of er een kinderslot op zit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Soms helpt het om de router, provider kastje, (meestal in de meterkast) uit en aan te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Have you tried switching it off and on again?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al gedaan maar het blijft hetzelfde

Andere antwoorden (1)

Is het altijd na exact dezelfde tijd: 2 minuten dan is er misschien sprake van malware. Is de Driver volledig in orde. Zoek apparaatbeheer op je computer. (Op de windows knop drukken links onder en dan ingeven) netwerkadaptors. Op klikken als er uitroepteken bijstaat ligt het probleem daar. Is de kabel en het stopcontact in orde (Ik weet niet hoe je dit heet) Als het altijd twee minuten is download dan: http://download.cnet.com/Panda-Cloud-Antivirus-Free-Edition/3000-2239_4-10914099.html?part=dl-&subj=dl&tag=button
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding