Ik had Savetube of zoiets geïnstalleerd om Youtube-filmpjes te downloaden, maar sindsdien werkt Google Chrome niet meer als voorheen?

Voorheen kon ik bijvoorbeeld 'Amsterdam' intikken en kreeg ik onder de zoekresultaten ook de map van Amsterdam, nu gaat hij via een andere site (landing.savetubevideo.com/results.php?q=amsterdam) naar zoekresultaten die veel minder handig zijn dan vroeger. Ik heb het programma al verwijderd maar ik krijg nog steeds niet de originele Chrome. Ik heb ook Chrome opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt. Hoe krijg ik die omleiding ongedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je Chrome verwijderd 'met behoud van gebruiksinstellingen'. Dit houdt in dat wanneer je Chrome weer zou installeren je verder kunt gaan waar je gebleven bent. Daardoor werkte het waarschijnlijk niet, in het register staat nog steeds iets van Savetube. Probeer het programma CCleaner eens: schoon je pc en je register op en gebruik het om Chrome te verwijderen.