waarom kan ik geen e-mails ontvangen/verzenden met windows mail? zie beschrijving

Ik heb een half uur geleden een nieuw modem aangesloten van ziggo, internet doet het gewoon maar ik kan geen e-mails meer ontvangen en verzenden.
Ik krijg deze error (zie foto).
Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Ga in Windows Mail even naar Extra > Accounts, klik (onder E-mail) op je e-mailadres en kies vervolgens voor Eigenschappen (afbeelding 1). Klik in het nieuwe venster op het tabblad Servers (afbeelding 2) en kijk of de gegevens voor inkomende (POP) en uitgaande (SMTP) goed zijn ingevuld. Vul voor alle zekerheid je e-mailgebruikersnaam en wachtwoord opnieuw in. Het zijn dezelfde gegevens als waarmee je moet inloggen bij je provider om bij je webmail te komen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mischien moet je je email opnieuw instellen in windows mail