Wat is voor mij leuk werk dat ik via het internet kan doen?

Ik wil wel betaald werk.
En ik ben 13 jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Emails lezen voor geld, heel makkelijk. Zoek maar eens op sites als Moneymiljonair.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel verdien je dan ongeveer bij moneymiljonair.
en doe jij dit ook al?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is die site betrouwbaar en geven ze m'n gegevens niet aan anderen? Kan moneymiljonair mij geld kosten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer en leer!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit soort sites zijn in mijn belevibg veilig. @reacties, het is juist de bedoeling dat deze bedrijven je gegevens (= je e-mail) aan anderen geven voor geld. Zo ontvang jij reclame + wat geld, dat verdient is bij het verkopen van je e-mail
Kimath
13 jaar geleden
Moneymiljonair is 1 van de beste, het verdiend niet veel, maar ik heb al 6x laten uitbetalen, iets van 80 euro verdiend. Als ik zo thuis ben kan ik nog wat links geven van vergelijkbare sites, en wat tips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK
en hoeveel mailtjes krijg je ongeveer per week/maand?
Kimath
13 jaar geleden
MoneyMiljonair stuurt ongeveer 1-2 mailtjes per dag. Het is een mail met reclame, met onderaan een knop om aan te geven dat je het hebt gelezen, daar krijg je dan geld voor. Soms kun je enquetes invullen voor extra punten. Dit kun je beter NIET doen, want je krijgt wel punten, maar vervolgens ook veel spam, en als je iets verkeerds invult gelijk telefoontjes van bedrijven. Het is een zogenaamde 'gesponsorde' enquete. Naat Moneymiljonair kan ik je ook Opinionbar aanraden. Deze sturen minder mails, maar dan met enquetes. Echte enquetes, met vragen over allerlei onderwerpen. Soms over gsm's, dan weer maandverband, kan vanalles zijn.
Hier ben je wat langer mee bezig (meestal 10 minuutjes), maar je krijgt daar in 1 keer iets van 1-2 euro voor. Ik zit al geruime tijd bij deze sites, en als je alleen op de links in de mails klikt, en niet de sponsor enquetes invult, dan krijg je geen spam.
Kimath
13 jaar geleden
@natasja: MoneyMiljonair kost je geen geld. Je krijgt een klein bedrag om reclamemails te bekijken.

Andere antwoorden (4)

Pokeren, maar dan moet je wel goed zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om een te leren hoe je een website moet bouwen, en dan voor betalende klanten websites bouwen.
Ik weet niet of je daar interesse voor hebt, en of je er oud genoeg voor bent, maar als je er een beetje goed in wordt, verdiend het heel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sites die betalen om e-mails te lezen, enquêtes in te vullen, iets te kopen. Oftewel zogenoemde 'spaarprogramma's' . Zoek maar eens op Google! Er zijn erg veel spaarprogramma's te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bovenstaande antwoorden zijn natuurlijk allemaal prima, maar ik zou je ook willen meegeven om erg voorzichtig te zijn bij het vinden van werk op internet.
Internet is behoorlijk anoniem en daardoor zijn er helaas ook nogal wat mensen te vinden die er criminele activiteiten op na houden. Mocht je iets interessants hebben gevonden, kijk dan met een volwassene of e.e.a. vertrouwd is.