De "items" zoals jij ze noemt zijn z.g. hyperlinks in HTML (de taal waarin websites geschreven worden).
Het zijn dus geen tags, zoals iemand hier zegt. Ook navigatie is het foute antwoord. De genoemde items zijn wel als navigatie bedoeld maar ze heten links. Ieder woordje of plaatje waarop je kunt klikken waarna je naar een andere pagina of andere website gaat, is een link. Je hebt interne links, die verwijzen naar een pagina in je eigen website, en je hebt externe links die verwijzen naar een pagina buiten je eigen website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

pages

Toegevoegd na 30 seconden:
Homepage, Contactpage etc.

Toegevoegd na 1 minuut:
HTML pagina's
rose
13 jaar geleden
Dit zijn tags.
Soms staan er ook vele bij elkaar en dan heet het een tagcloud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wordt soms ook wel "links" genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat gewoon de inhoudsopgave
van een site en hebben deze niet een eigen naam.
Het zijn de hoofdstukken waaruit een site bestaat,
als je de site ziet als een boek/tijdschrift.