Is er ergens ook een soort "goeivraag.nl", maar dan specifiek bedoeld voor kinderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
toevoeging: en circa 90-95% van de iPhone app gebruikers ;)

Antwoorden (3)

Je hebt wel de website van Willem Wever. Daar kunnen kinderen wel vragen stellen, maar een site waar kinderen zelf ook antwoord kunnen geven weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet precies zoals GoeieVraag. Dat komt omdat je de site dan nog veel strenger in de gaten moet houden dan GoeieVraag (die al werkt met tien moderatoren) om misbruik te voorkomen. Je wilt niet dat op een site voor kinderen iedereen zomaar een vraag kan stellen.

Op de site van ZoZitDat kunnen kinderen vragen stellen die door de redactie worden beantwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook bij de Kindertelefoon kun je nog altijd terecht met veel vragen. 0800-0432
Ik geloof dat ze tegenwoordig zelfs een Kindertelefoon-chat hebben op hun website.