Hoe verlaag je een gebruiker zijn download/upload snelheid?

Ik heb trouwens een Eminent EM4571 router.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je? Ben je een provider. Denk je dat je router de verbinding naar je provider afknijpt. Zonder enige toelichting kan niemand een antwoord geven op je zeeeeeer vage vraag.

Antwoorden (1)

Dit gaat niet via je Eminent router, deze is erg beperkt qua functieomvang. Er bestaan echter utilities die de bandbreedte limiteren zoals met netlimiter op de PC zelf.(http://www.netlimiter.com/) Beperking is dat je het op de PC moet installeren waarvan je wilt dat deze afgeknepen wordt... i.e. je kunt het niet centraal afhandelen. Optie is een andere router te nemen die deze mogelijkheid wel heeft (Fritz!box bijvoorbeeld)