waar kan ik gratis mijn website hosten met domeinnaam/link?

Ik heb deze website maar ongeveer 3 maand nodig.
Ik ben op zoek naar een website waar ik kan hosten zonder addertjes onder het gras.
Zelf heb ik geen Internetprovider die deze dienst gratis aanbiedt.

bvd,

jesserb.

Toegevoegd na 7 minuten:
voor de duidelijkheid: ik heb zelf mijn website in HTML met een CSS design gemaakt.
ik hoef het alleen maar online te zetten, maar ik weet niet waar..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Kijk hier eens: http://www.woelmuis.nl

Het is gratis, je krijgt alleen een kleine banner op je site. (tja het moet toch ergens van betaald worden..) Eventueel kun je die wegkopen voor maar 2,50.

1000MB schijfruimte
5000MB dataverkeer
en je kan evt je eigen domeinnaam linken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.dot.tk (dan is je website www.bijvoorbeeld.tk)
of je kunt gaan naar: www.gratishostingendomein.com (je moet dan wel met spelletjes ongeveer 20 punten verzamelen, dat duurt wel even. Alleen dan heb je een gratis .nl/.com domeinnaam!

Toegevoegd na 51 seconden:
SOORRY HET IS www.gratishostingendomein.info !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijndomein of Hostnet....of check http://www.internetten.nl/whois/detail_domain.asp?domainname=uwdomeinnaam&dotname=nl