Wat mist er nog op het internet?

Wat voor een website mis je nog waarvan je denkt dat het echt op het internet zou moeten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (11)

niets, er mag heel veel weg en/of samengevoegd worden. En anders websites die 3d zijn opgebouwd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goede legale & gratis porno?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waar je gratis muziek weg kan halen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zat gratis muziek te halen? Zie:
http://www.smacki.com/mp3%20search%20using%20google Beetje zoeken tussen de nep "open dirs"
een webshop die door het hele land binnen een uur tijd een kratje bier kan bezorgen, ook buiten winkeltijden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een site waar je van alle TVkanalen een goede livestream hebt en een fatsoenlijk videoarchief van de laatste 5 of 10 jaar. Gewoon in goede kwaliteit en compleet op 1 site. Ik wilde laatst iets van de TV show terugzoeken, betaald van publieke centen en dus beschikbaar zou je denken maar nee, Niehe doet moeilijk met de rechten dus die interviews staan niet online.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Winkel voor moeilijk te vinden gadgets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een site waar een totaaloverzicht aan website's per land, per catagorie staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een site waar het mogelijk is om live een klaslokaal binnen te stappen en mee te doen met de les.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een site die de gesproken tekst van video's vertaald naar het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een website waar ik alle informatie kan vinden die ik nodig heb, zonder eerst heel het internet af te zoeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik mis een soort van zoekmachine (zoals Google) maar dan op vormen. Je zoekt b.v. een bankstel of hebt een logo gezien. Daarna maak je een eenvoudige tekening en plaatst die in het zoekscherm. Overeenkomstige vormen worden gezocht en getoond zodat je deze kan selecteren.