Welk online spel, waar je niets voor hoeft te downloaden is geschikt voor een kind van 13 jaar oud?

oja het moet ook gratis zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hallo,

speel het online Fifa 11 online spel!

kijk op deze website: http://fifa-online.magix.net/website#0

de website is wel in onderhoud! maar het online spel komt 1 juli online! het is echt een super mooi spel!
vorig jaar heb ik het ook gespeeld toen was het nog fifa 10

probeer het echt!

succes maat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Veel kinderen van die leeftijd spelen runescape.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
My free farm is erg leuk ook goed omdat je leert handelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem eens een kijkje op spele.nl. Hier kan men kiezen uit honderden spellen allemaal ondergebracht in verschillende categorieën.
Je hoeft zo ook niet een voor een open te maken om te kijken wat het is. Met de cursor erover geeft al een goede indruk. Plus het is gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hyves hebt kun je vandaar leuke games spelen en dat is ook bij face book

mijn kind speel het op hyves
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zou ik voor runescape gaan, het is wel in het engels maar interactie met andere spelers is niet verplicht.
het is alleen wat gemakkelijker om op die manier aan spullen te komen.

veel gebruikte termen zijn
buy sword = ik zoek een zwaard
sell food = ik verkoop eten
het maximale level halen is bijna onmogelijk en kost zo'n 10 jaar om te bereiken.
zelf heb ik het 3 jaar gespeeld, van groep 8 tot 2e klas middelbare school.

het is te spelen op www.runescape.com welke ook in de bron staat vermeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het iemand is die van voetbal houdt, is misschien www.hattrick.org een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik altijd deed rond die leeftijd was iets dat heet 'Tribalwars', dan moet je een eigen middeleeuws dorp bouwen, en dan kan je in stammen gaan etc. Hartstikke leuk, en gratis! :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat deed ik een jaar geleden ofzo ook nog, maar ik kwam altijd naast een te goede speler te liggen die mij ging aanvallen en dat vond ik niet leuk.
Er zijn heel veel online spelletjes.

En ieder kind van 13 jaar is weer anders, dus hoe kunnen wij weten wat hij/zij leuk vind?

De een houdt van racen, de ander van knokken, of sporten, of bouwen en weer een ander van strategie.

Op fukgames.com staan heel veel spelletjes.
Allemaal gratis een poos online te spelen.
Zelf ben ik momenteel nogal wel van alle versies
van Farm Frenzy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op facebook (alleen als je daar lid van bent) gewoon in het zoekvak in typen games en je vindt er zo een hele hoop ;) en op hyves ook en verder als je het gewoon googled kan je dr ook een hele hoop vinden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel wel eens MMORPG op Speeleiland.nl maar dat gaat snel vervelen.
Ik heb ook wel eens van habbo gehoord misschien leuk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Travian is ook leuk, vooral de nieuwe versie.
En natuurlijk op Hyves en Facebook!
En inderdaad wat voor spelletjes vindt je leuk??
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.nicoland.nl/nl/nicoland.asp

Educatieve spelletjes waarvoor je je wel moet registreren maar is vooral leuk en leerzaam op taalgebied.

Mijn zoon heeft mede door dit soort spelletjes al snel een voorsprong op school gehad in Engels en Duits. Hij vond het ook nog eens leuk om te doen.
13 jaar geleden
http://www.minecraft.net/play.jsp
Gratis spel, je kunt ook met meerdere spelen maar. daarvoer moet je een (gratis!) account voor aanmaken. Als je het leuk vind kun je ook 15 euro betalen voor de 'full version'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
habbo.nl of gosupermodel (alleen voor meisjes)