Op zoek naar een goede webhost

Ik zit nu bij hosting2go, maar overweeg over te stappen naar een andere host die iets meer service biedt. Het mag iets (niet teveel) meer kosten, maar moet minstens evenveel bieden als hosting2go:
Webhosting Specificaties
♦ 2500 MB Webruimte
♦ 30 GB Dataverkeer
♦ Domeinnaam inbegrepen
♦ Plesk Control Panel
♦ Perl en ImageMagick
♦ MySQL Databases
♦ Dagelijkse statistieken
♦ PHP4 en PHP5 ondersteuning
♦ Onbeperkt E-Mail accounts
♦ Squirrelmail Webmail
♦ Disk Redundancy en Offsite backups!
♦ Servers gewoon in Nederland

Verder wil ik:
- automatische backups van database en files

Hosting2go kost ongeveer € 29 per jaar. Ik ben bereid het dubbele te betalen voor een betere host, met ondersteuning.
Suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.flexwebhosting.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vul je wensen op het adres hieronder in en zoek maar wat leuks uit: Bronnen:
- http://www.hosting-vergelijk.nl/powersearch

Antwoorden (2)

Ik zit - tot op heden eigenlijk zonder problemen - bij Ultimate Forum Hosting, en heb het kleinste pakket van 6 dollar per maand. Het mest uitgebreide pakket kost het dubbele daarvan. Daar voor heb je :

-80 gig webstorage
-500 gig maandelijkse bandbreedte
-goeie 24/7 klantenservice en een gratis domeinnaam
-Onbeperkte emailaccounts, SQL databases en FTP-accounts
-phpMyadmin, Cpanel, Fantastico en Web Statistics
-Onbeperkt aantal subdomeinen

12 dollar per maand is 144 dollar is ongeveer een goeie 100 euro per jaar. En aardige jongens die als het nodig is ook nog hun nek voor je uitsteken en helpen met dingen die je zelf niet helemaal aan de praat krijgt (vooral forumspulletjes). Kan niet anders zeggen dan toppie.

Alleen, ja, de server staat niet in Nederland. Ik heb daar echter nog nooit problemen mee ondervonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat strato ook veel aanbiedt op dit gebied. Ik heb ooit een website bij strato gehad. Heel erg fijn, en net als mijn kennis ben ik uiterst tevreden. Ze bieden inderdaad ook webhost en online opslag aan. Tegenover andere aanbieders zijn ze absoluut niet duur, en vaak is er het 1e jaar een actie tarief.