Waarom valt onze draadloze internetverbinding met regelmaat weg of hebben we slechte ontvangst. Alle instellingen lijken oké

Ontvangst wifi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja dat heb ik ook altijd, dat komt dan omdat om dat punt de wifi even buiten bereik is, loop ECB naar de gang en hij doet et weer,dankun je weer rustig naar je kamer ofso
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verander in je router het verzend kanaal. Vaak storen andere routers, babyfoons, telefoons en andere apparatuur het signaal. Zet je het op een andere frequentie dan is vaak het probleem opgelost