Is er een manier om in 1 keer al je foto's van hyves automatisch over te zetten naar facebook?

Ik heb nu een hyves, en overweeg over te stappen naar facebook. Maar ik heb op hyves een mooie verzameling aan foto's. Die wil ik eigenlijk in 1 keer overzetten. Kan dit automatisch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

nee, je moet ze 1 voor 1 uploaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ze inderdaad helaas een voor een up en downloade
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je selecteerd ze door op ctrl. Te drukken en dan selecteer je ze welke je wilt hebben.en dan druk je op uplouwden