Heb je voor email only van KPN ADSL nodig?

Ik ben van KPN naar de kabel overgegaan en netjes de ISDN en ADSL abo's opgezegd. Email only kun je alleen bij opzegging aanvragen. Email only is mij bevestigd ä 2,95 p.m. Ik heb dus nu geen ADSL alles gaat via Ziggo.
Nu krijg ik een factuur van KPN voor ADSL Economy zonder vaste telefoonaansluiting die zelfs duurder is dan ik ervoor voor ADSL betaalde. Het bedrag van 2,95 p.m. is nergens terug te vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

misschien gold voor je KPN abonnement nog een opzegtermijn en gaat je e-mail only pas over een maand in.

E-mail only behoeft geen ADSL van KPN. Ikzelf heb het al een jaar en ben er zeer tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, alles was per 1-2-11 opgezegd. Maar in ieder geval, goed om te weten dat ik het bij het goede eind heb, aangezien jij al met email only zonder ADSL naar tevredenheid werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, per 1-2-11 opgezegd, maar wanneer heb je dat gedaan, 31-1-2011?
Ik weet dat KPN met een opzegtermijn werkt, dus dan kun je wel opzeggen, maar dan doen ze dat effectief pas na verloop van de opzegtermijn. Ik heb destijds eerst opgezegd en de einddatum geverifieerd. Die lag een maand later dan ik eigenlijk wilde.
Vervolgens per die datum een nieuwe provider gecontracteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles was per 1-2-2011 opgezegd, dus 1 maand van tevoren volgens de voorwaarden. Heb dit op 31/12 idd nog geverifieerd per telefoon, aangezien men niet snel of altijd met een schriftelijke reaktie komt. Ook vreemd dat je alleen telefonisch kan opzeggen!
Maar goed, het belangrijkste is dat ik weet dat ze mij onterecht voor ADSL belasten. Het zal níet KPN zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja,
Caiway is ook niet alles....
http://www.goeievraag.nl/vraag/caiway-dienstverlening-slecht.128274

Andere antwoorden (1)

Als je bij ziggo zit heb je alles over de kabel telefoon tv en internet. Mits je dit ook hebt genomen. Of heb je alleen TV. Daarnaast heb je je totaal abonnement bij kpn opgezegd. Lijkt me wel handig als je alles via ziggo hebt genomen. Als je internet hebt heb je automatisch ook email. Enkel als je een nieuwe provider hebt genomen in dit geval ziggo ben je wel je email adres en naam kwijt die moet je dan bij je nieuwe provider aanmaken
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb idd alles-in-een. Maar omdat mijn email adres op mijn site staat en ook op mijn drukwerk, wilde ik van de mogelijkheid gebruik maken om mij email adres bij KPN te behouden. Wat ook werkt, alleen moeten ze mij geen fancy facturen sturen, voor iets wat ze niet leveren. En dat ik een ziggo email adres heb/kan aanmaken, weet ik echt wel.