Kun je via Facebook een groepsbericht versturen?

En dan bedoel ik makkelijker dan elke vriend apart te selecteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.6K

Het beste antwoord

Ja, dat kan.

Je kan je vrienden in een lijst zetten. Als je je vrienden dan in een keer een bericht wil sturen, hoef je alleen de naam van de groep te typen.

Ik ging even voor je kijken en ontdekte dat je het op deze manier moet doen:

1) login op facebook (wel zo makkelijk ;) )
Vervolgens klik je achtereen op:
- startpagina
- mijn profiel bewerken (naast je foto, onder je naam)
- belangrijke personen
2) onderaan zie je staan "weergegeven vrienden"
3) je klikt op "nieuwe lijst maken" en er verschijnt zo'n pop up
4) dan verzin je een naam voor de lijst.
5) je klikt ze allemaal aan, of willekeurige mensen, het ligt er maar net aan welke mensen je in je lijst wil hebben en wat voor lijst je gaat maken.
6) en als je klaar ben, klik je op lijst maken.
7) let goed op wat je doet, je kan het niet meer wijzigen! Je zal dan het dan opnieuw moeten maken.
8) en vergeet niet op "wijzigingen opslaan" te klikken!!

Je ziet nu dat je lijst is verschenen en dat er drie kleine fotootjes naast staan. Onder de naam van je lijst staan het aantal vrienden.

Dan ga je terug naar je startpagina, klikt op berichten, dan op +nieuw bericht (rechtsboven), er verschijnt een pop up, je typt de naam van de lijst in bij "aan", klikt de lijst naam aan, en de rest volgt zich vanzelf.

succes!!