Hoe verander ik de tijd van mails in mijn hotmail?

De tijd die staat bij een binnengekomen mail staat 2 uur achter dan de werkelijke tijd. Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
3.1K

Antwoorden (3)

Is dit bij alle mails? Dan zou het een land- of tijdzone-instelling van je Hotmail kunnen zijn. Gebeurt het maar bij enkele mails, dan kan het ook liggen aan degene die die mails stuurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle binnenkomende mails.
Ze lopen allemaal 2 uur achter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=109499
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okay, dan zou ik zoals gezegd eens je instellingen bij de tijdzone nakijken en checken of die op Amsterdam/Berlin/Paris o.i.d. staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt ValleyDude . Ik heb hem.
Ligt aan mijn Amerikaanse adres...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi, ook weer opgelost. :-)
Selecteer de juiste time zone in je Hotmail-profiel.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me een vrij juiste conclusie, +1
Twee uur achter? Dan wil ik wedden dat ze in de winter één uur achter lopen.

Ligt aan je tijdinstelling. Je geeft nu de tijden weer in UTC (dat is in de praktijk gelijk aan GMT, Greenwich Mean Time).

Stel de juiste tijdzone in. Meestal weet het systeem dan vanzelf dat we hier aan zomertijd doen. Als de tijden, na het instellen van de juiste tijdzone, één uur achter lopen, moet je ook nog ergens aangeven dat wij hier aan zomertijd (DST, Daylight Savings Time) doen.

De juiste tijdzone is UTC+1 of Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Zeer dom van me!
Had Amerikaans adres.