Bufferen, hoe zorg ik er voor dat silverlight dat minder doet, dus dat ik in 1 keer door kan kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Volgens mij (weet niet 100% zeker), gewoon pauzeren. Dat buffert silverlight verder, als de buffer dan vol genoeg is, weer op play drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen voor een snellere verbinding.

Dat kan je eigen internet verbinding zijn,
maar het kan ook aan de host liggen, dan moet je de filmpjes ergens anders vandaan halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lukt je niet er voor te zorgen dat Silverlight minder gaat bufferen. Silverlight is net zo'n slecht product als de Windows Media Player was.

Bufferen, bufferen, befferen en nog eens bifferen. Ergerlijk gewoon.
Kies liever voor de QuickTime player. Gratis te downloaden en met de Flip4Mac plugin kun je daar ook wmv in afspelen. Zonder bufferen, bufferen en bufferen. :-)

http://www.apple.com/nl/quicktime/download/