hoe verhinderen dat je op facebook ingelogd bent op 2 pc's tegelijkertijd ?

ik was op laptop en FB stond open, was het even uit het oog verloren dus ik ga naar vaste pc en wil me aanloggen op Fb , zonder probleem ... en ondertss kan men alles volgen op de laptop...
niet erg leuk :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je zou kunnen kijken of het via proxy kan, geen idee of het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan niet. Je zal je moeten uitloggen op de andere pc.
Of je moet bij het aanmelden aanvinken dat je niet wilt onthouden worden op je computer.