Hoe is het mogelijk dat Google Maps vaak erg onnauwkeurig zijn?

Ik ken de situatie ter plaatse, maar als je er een kaartje van Google bij bekijkt klopt het Google kaartje in het geheel niet!
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Kaarten van google worden een keer in de zoveel tijd aangepast. Het kan dus zijn dat je zit te kijken naar een kaart van 2003 bv.
In andere landen gaat het wat makkelijker voor google (bv USA, want daar krijgen ze de kaarten gratis ook van de overheid).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onmogelijk. Het gaat om situaties die al tientallen jaren, zo niet langer, ongewijzigd zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het zeer vreemd.. Maar er is een bepaalde site van google waar je aanpassingen, wijzigingen kan doorgeven. Als ik hem kan vinden zal ik hem alsnog posten, anders even google gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip, maar dat is niet de bedoeling. En - ik overdrijf niet - er is zo enorm veel fout op de google kaarten! Ben zelf bezig met maken van stadskaarten en let dus extra op wat wel en niet klopt. Bij google dus heel weinig. Vroeg me af hoe dat toch mogelijk is.