op welke site kun je een site maken zo dat je een heel online spel bouwt , zo dat je er ook echt geld mee kan verdienen! net als ...

http://worldofsoccer.spel.nl/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan je niet zomaar op een website maken.
Als je een site wilt bouwen dan moet je daar een programma voor hebben en/of HTML- en programmeerkennis.
Als je een game wilt maken dan geld hetzelfde.

Probeer anders eens het programma "Game Maker". http://www.game-maker.nl/
Dit is gratis en relatief makkelijk in gebruik, maar verwacht geen super resultaat.
Wil je "echte" games maken dan raad ik je aan om een opleiding games programmeren of designen te gaan volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed gaaf antwoord

Andere antwoorden (1)

Voor zo een spel heb je wel de nodige programmeerkennis nodig. Voor iets simpels als torn (het meest succesvolle game dat ik gezien heb dat door iemand op de zolderkamer is begonnen) heb je op zijn minst kennis nodig van html, en PHP/MySQL.

Heb het ooit geprobeerd, viel nog vies tegen...